איזנקוט מאשים: "חברי קבינט מפעילים סחיטה באיומים"

    איתי גדסי No Comments on איזנקוט מאשים: "חברי קבינט מפעילים סחיטה באיומים"

    השר גדי איזנקוט: "שני חברי קבינט מפעילים ביממה האחרונה סחיטה באיומים פוליטיים. זו תופעה חמורה שפוגעת בביטחון הלאומי של ישראל. אהיה שותף רק בממשלה שמקבלת החלטות משיקולי האינטרסים הלאומיים של מדינת ישראל". השרה סטרוק תקפה בתגובה: "מציעה לשר איזנקוט לעיין במטרות המלחמה. בשם המטרות האלה שלחנו חיילים לעזה. חייבים לעמוד בהן"

    איזנקוט צילום: פלאש 90
    21:36
    15.05.24
    אבי מימרן No Comments on שר הדתות: "מי שתוקף את החוק היה מעביר אותו בעצמו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר קבינט המלחמה, השר גדי איזנקוט, כתב בשעה האחרונה כי: "הקבינט הגדיר לפני חצי שנה את מטרות המלחמה. שני חברי קבינט מפעילים ביממה האחרונה סחיטה באיומים פוליטיים. זו תופעה חמורה שפוגעת בביטחון הלאומי של ישראל. אהיה שותף רק בממשלה שמקבלת החלטות משיקולי האינטרסים הלאומיים של מדינת ישראל, ולא משיקולים פוליטיים".

    השרה סטרוק כתבה בתגובה לדברים כי היא: "מציעה לשר איזנקוט לעיין במטרות המלחמה, שגם הוא חתום עליהן. כתוב שם: לייצר תנאים להשבת החטופים. כשעוצרים ולא נכנסים לרפיח – לא מייצרים תנאים להשבת החטופים. וגם לא מפרקים את חמאס. וגם לא מסירים כל איום מעזה כלפי ישראל לאורך זמן. בשם המטרות האלה שלחנו חיילים לעזה. חייבים לעמוד בהן".

    גם סמוטריץ' משיב לאייזנקוט: "גדי, אתה יודע את הערכתי הרבה אליך, אבל קצת צניעות. זו חובתי לפעול נגד עסקה רעה שתסכן את ביטחון אזרחי ישראל. אולי התרגלת לחבורת הקונספציה שבה כולם חושבים אותו דבר, אך מותר גם לחשוב אחרת. זו לא סחיטה, זו דעה לגיטימית של מיליוני ישראלים שדואגים לעתיד המדינה לא פחות ממך".

    הדברים באים ברקע הצהרתו של השר בן גביר שאמר כי: "הזהרתי את ראש הממשלה אם חלילה ישראל לא תיכנס לרפיח, אם חלילה נסיים את המלחמה, אם חלילה תהיה עסקה מופקרת. ראש הממשלה שמע את הדברים, הבטיח שישראל נכנסת לרפיח, הבטיח שלא מסיימים את המלחמה והבטיח שלא תהיה עסקה מופקרת".

    גם סמוטריץ תקף ואמר כי: "קבלת העסקה שמונחת על הפרק זו הקמת דגל לבן וניצחון חמאס – לנקודה הזו בדיוק תכנן סינוואר להגיע".



    0 תגובות